Bebeğin doğum kilosunu yakaladıysa doyuyordur canım. Sağ bi bak ne kadar cıkıyor sütün. Bol su iç ve fırsat buldukça uyu. Rezene ve ısırgan cayı iç proteinden zengin beslen. Sarılığı var ve kilo alımı yavaşsa doktorun önerecektir mamayı. Biz doğduğundan beri meme mama gidiyoruz çünkü naptıysam artmadı sütüm. Unutma mama zehir değil