Minakanne Arkadaşlar üstünüzün markası nedir ütüm bozuldu kayın pederim tamire götürdü geride getirmediler Görümcem olacak kişide ceyizindeki en dandik ütüyü verdi kendime fakir den set alcam dedi ne yapacam şaşırdım
gencanne9 Minakanne philips buhar kazanlı kullanıyorum kesinlikle öneririm. özellikle çocuk olduktan sonra büyğk kolaylık oldu. çok hızlı bi şekilde ütülerimi halledebiliyorum. tek dikkat etmeniz gereken ütünün altındaki delikler. ne kadar çoksa o kadar iyi
Splash-Splash-Love Minakanne Philips kullanıyorum çok memnunum indirimde şu an 700 lere düşmüş ben 3 sene önce 1000 TL ye almıştım. Çok kullanışlı. Kesinlikle kazanlı ütü almayın bazen 1 gömlek ütülemek istiyorsunuz yarım saat beklemeniz gerekiyor saçma. En güzeli klasik ütüler
Minakanne Splash-Splash-Love Kazanlı istemiyorum zaten benim ütüm elime uyuyordu su akitmaya başladı tamire götürdüler geride getirmediler