Kızlar ya 10. Ayından beridir sıralama var yeni geni 3-5 adım atıyor kendisi tutunup kalkıyor ama tutunmadan uzun süreli ayakta duramiyor. Acaba normal mi? Bu denli geç kalmasi tamam 18 aya kadar normal ancak oğlum 10. Ayda sıralamaya başladı 4 aydır hala yürüme yok adam akıllı