Seyma42 9 aylık bebeğim de tsh düşüklüğü görüldü ekdokrine yönlendirildik bu sorunla karşılaşan var mı acaba durumunuz nedir ilaç mı başladınız takip altında mısınız yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar
Boncunu Seyma42 geçmiş başlık ama şuan aynı durumdayım sizinle 15 aylık bebeğim tsh değeri düşük dedi dr endoktrine yönlendirdi bir sürü şeyden bahsetti çok tedirginim siz nasıl yol izlediniz lütfen görürseniz cevaplayın 😥😥🙏