Esrax Kizim 7 ay 8 günlük 7 buçuk kilo boyu da 67 cm herkes gelişmedigini söylüyor cok üzülüyorum nasil kilo aldirabilirim
ipekkizz Esrax Böyle annelere kusura bakmayın ama cok kızıyorum 🤷🏻♀️ Gayet normal kilosu ve boyu neden cocuga kilo aldırmaya çalışıyorsunuz sırf birilerini tatmin etmek için anlamıyorum saglıgı iyiyse kilo önemli degil bence
Aysin3838 Esrax hastanede pediatri beslenme ve metabolizma bölümü var hatta bir üniversite hastanesine gitmenizi öneririm oraya götürün onlar yakın takibe alıp kontrol ediyorlar kilo almama sebebini araştırıyorlar gerekli görürlerse kilo aldırıcı vitamin ve takviyeli mama yazıyorlar.
Lidya-t Ya çok şükür sağlığı yerinde az biraz şükredin her gün sma hastası çocukların acı çekişini görüyorsunuzdur mutlu olmanız gerekirken ne bu kiloya takıntınız.12 aylık 9,5 kilo hiç takmıyorum zayıf ama sağlıklı bebeğim. Gerisimi boşş
Ogulcan Esrax canım o dışardan söyleyenler maşallah doktor gibi bi ameliyat yapmaları eksik doktorunun dışında bu tarz şeyleri düşünme canım
Sadooo Bence iyi takmayın ağzı olan konuşuyor saglikliysa kilosuda güzel benim kızıma da az diyor hemşireler bence iyi minyon bir bebek benimki napayım çocuk yiyeceği kadar yiyor fazla versem kusuyor takmıyorum ben sizde öle yapin
aselhafsamm Esrax benim kızımda 7 aylık olmak üzere kilosu 7.300 boyuda 64 cm gelişimi gayet normal çok abartıyorsunuz yada post açmak İçin açıyorsunuz doktorunuz yok mu acaba internette bile yazar 7 aylık bebek gelişimi girin bakın buraya kilosu iyi olduğu halde yazan annelere çıldırıyorum ya velevki zayıf olsun sağlıklıysa neden milleti dert ediyorsunuz millet hep konuşur zaten sen çocuğuna bak sağlıklıysa isterse 6 kilo olsun kilo aldırma zayıf derdiniz nedir aklım almıyor
Eda-Ece Esrax kızım 9 aylık 7850 ancak oldu sizin ki nasıl az olur ya 🤔 sağlıklı olsun yeter ki kilo aldirmaya çalışmayın bağışıklığını güçlendirmeye çalışın.
Yelda35 Esrax canım anne baba faktörü çok önemli baba ve anne minyon ise bebek öyle oluyor İnan buna. Doktorun ne dediği önemli sen ona kulak ver bırakın insanları
SemaaAcc Yelda35 Kesinlikle katılıyorum anne baba minyonsa çocukta öyle oluyor biz eşimle kiloluyuz mesela kızım daha 2.5aylik şuan 6kilo oldu hemşire obez olabilir diyor hatta emzik ver onu kullan devamlı seni emmesin dedi yani genlerlede alakalı birz
Yelda35 SemaaAcc bizimde öyle kuşum 9 aylık 11 kilo 77 boyu. Ben 98 kilo 178 boy, baba 189 boy 75 kilo
SemaaAcc Yelda35 Kesinlikle anne babaya da cekiyor 🤷o yüzden yapcak hiç bişey yok kimisi zayıf diye üzülüyor bende obez olucak diye çok üzülüyorm ama zayifta olsa obezde olsa sağlıklı olsunlar da yapcak bişey yok
tatlisertt Esrax benim kızım da 7 aylıkken 7 kiloydu doktor çok iyi diyordu. Sizin doktor niye zayıf buldu acaba