Mesmes Ay aşısını oldu dün ve aşı olduğu yer kızardı ve sertleşti. Doktora götürsemmi yoksa olağan bir şey mi
Ayalayay Mesmes merhaba kızarıklıklarınız kendiliğinden geçti mi acaba . Biz de a6 ay aşısı olduk bacakları isilik gibi kızardı . Siz ne yaptınız