Begooo Ev tipi ana kucağı daha rahat ve kullanışlı oluyor bence. Biz bir aylık olduğundan beri kullanıyoruz kızım 5.5 aylık artık alçakta kaldığı için oturmak istemiyor ama işk başlarda çok işimi gördü her işimi bebeği ona koyup yapıyordum
benimhalaumudumvar Puset bence iki tane parça alacağınıza tek parça işinizi gorur.Bebek arabasının poşetini kullandım ben hep iş yaparken simdi 6 aylık sadece bebek arabasında kullanıyorum.