Busee123 Yeni doğum yaptım 2 aylık bebeğim var 40 imda kanamam oldu 6 7 gün ama bu ay olmadım hamile olma şansım var mı yoksa sütüm koruyor mu? Adet olmuyorsan sütün koruyordur diyorlar test yapmaya korkuyorum
Begooo Busee123 yeni doğum yapmış kadınlarda bir sene içinde hasta olunur ve eskisi givi düzenli olmayabilir. Süt korur diye bir şey yok eğe3 korunmasız ilişkiye giriyorsanız risk her zaman vardır.
Astadavistabeybi Busee123 canım doktorun az çok tahminde bulunmadı mı benim doktor ultrason da baktı uzun bir süre adet bekleme henüz olmazsın dedi
Busee123 Asafeymeninannesi biliyorum ama 40 imda 15 güne yakin oldum ve kirkimin çıktığı gün 1 hafta oldum bu ayda olmam gerekmiyor mu hiç olmasam tamam da
Busee123 Sonsuzmutluluk 40 inda felan da mı olmadın ben 40 imda 15 güne yakın oldum bir de 40 imin çıktığı gün 1 hafta oldum bu ay daha olmadım düzensizlik olur mu