Buse60 Malesef ama o gibi durumlar da yaşanmıyor değil. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz hesabı.
Ben zorunlu haller yüzünden sezaryen olan birini yargılayan kimse görmedim.
Tabi isteğe bağlı olanı da yargılamak kimsenin haddine değil ancak normale teşvik kabul edilebilir bir durum.
Eğer bahsettiğiniz gibi “milletçe” bir karşıtlik olsa, oranlar bu sekilde olmazdı diye düşünüyorum, herkes halinden memnun bence:))
He şey vardır ama, normal doğum yapıp sonrasında sezaryene laf atanlar falan, onları da duymamazlıktan geliciiz, çünkü aynı laf atma durumu denklemin tersinde de var:)