2 ay 25 günlük olduk . Çıt sesine uyanıp sıçrıyor. Mesela bulaşık makinası boşaltılıyor bebek başka odada olsa da korkuyor . Hapşırma öksürme, koltuk gıcırdaması,karnımın guruldaması, kucağımdayken bileğimin çıtlaması, yan komşudan gelen çocuk sesi , terlikle yürürken parkeden çıkan ses gerisini siz düşünün . Uyanıkken gözlerini koca koca açıp donuyor ağlıyor . Uyurken ses olmasa da aniden durduk yere ellerini havaya kaldırıp sıçrıyor üç dört saniye öyle korku dolu bakıyor pışşşşş pışşş yapınca geri dalıyor.bir iki dk sonra yine sıçrıyor ses yokken . Hiç iş yapamaz yerimdem kımıldayamaz oldum . Bi sorunu mu var bilemiyorum korkmaya başladım. Böyle olan var mı ?