minikmerinos tugbagnn benim 12 gün gecikti ama birşey yok adet düzensizliği de normal ama korunmuyorsaniz diyecek birşey yok.
Derensk Muhammed_Arel02 bende aynı anlatigınız gibi saçma sapan adet oldum 4 aydır düzensiz bi fazla bi az bi 15 günde oluor bi ayda 1 yıl normalmiş.bu durum diğer 2..çoğunda böle değildi ama.bu sefer böle.oldu
Muhammed_Arel02 Derensk Yaa wallahi bugun test yaptım negatıf cktı. Biraz önce baktm cift CıGI O BEKLEDGNDEN DİR BNCE DIE DÜŞÜNÜYORUM. ÇNKÜ AKSAMA KADAR HEP TEK ÇİZGİYDİ
tugbagnn semaahmet yaptım negatif çıktı ama yinede bi daha yapıcam içim biraz olsun rahatladı ama test ne kadar doğru bilemiyorum tabi
semaahmet tugbagnn ben oğlumda yaptım direk çıktı kuzum bozuk olanlar kendini belli ediyo zaten korkma inslalh yoktur
tugbagnn hunilimomm daha öncekilerde hiç böyle olmadım bi öncekinde 2 3 gün gecikme oldu sonra oldum bu seferki bu kadar gecikince insan korkuyor tabi
Arasinannesiiiii tugbagnn benimde daha düzene girmedi 17 gün falan gecikti bu ay korkudan test yapamadım neyseki bı anda regl oldum o anki mutluluğum dillere destan zil takıp oynayacaktım. 😅😅 Korunuyoruz ama 17 gün olmayınca da insan korkuyor.
tugbagnn Arasinannesiiiii 17 gün mü olmadınız siz benim 7. Gün hala bişey yok bi olsam bende zil takıp oynicam da hala korkuyorum
Arasinannesiiiii tugbagnn vallahi 17 gün olmadı 2 Haziran’da bir anda ağrısız sızısız regl oldum çok şükür ☺️ oğlum 4-5 yaşına gelene kadar kardeş düşünmüyorum büyük korku yaşadım.