Umay123 canım kaç saat uyuyor kaçta yatırıyorsun benım 10da yatırdıysam uyandırmadım bazen ta 6da uyandırıyordum kendı kalkmaya mırıldanmaya başladı 3 ve 6gibi kendı mırıldanınca kalkıp mama veriyorum yoksa ellemiyorum bezini de sabah degıstırıyorum 3aylık olacagız 6 7saatı gecmemesı gerek diye duydum ama aç olsa uyanır diye öyle yapıyorum