Bebeğim biverona alıştığı için göğsümden emince doymuyor önce emziriyorum bırakana kadar sonra sağıp biberonla verşyorum doymadığında. Sadece anne sütü ile besleniyot. Şehir dışına çıkacağım malum havalar sıcak sütümü yolda nasıl saklayacağım ısıtmayı bir şekilse hallederim. Ama bozulmadan nasıl muhafaza edeceğim bilmiyorum ? Sizler nasıl yapıyorsunuz ?