Erva-mm lökosit 51 cıktı 1haftadir antibiyotik alıyorum ama şiddetli bel karin ve kasık agrım var bugünde afedersiniz ama alt tarafta ağrı başladı ne yapsam geçer çok kötü haldeyim
Dragon2018 Erva-mm bilmiyorum ama kızım idrar yolu enfeksiyonu oldu doktor krem verdi çok yüksek çıkınca antibiyotik veriyorlar doğal bir yöntemi varsa banada desinler
Esssma Erva-mm tekrar ölçtürün antibiyotik hap yetekli olmuyo bazen iğne verebilir evde de bolll su 3 litre kesin yani maydanoz suyu içebilirsiniz iyi gelir yani kısacası çok sıvı alıp sürekli idrar boşalımı yapanız gerekiyor
Balteknem Erva-mm bilmyrm canim bende hamileyken oldum ileri dereceydi bebegimede gecmisti 5lt yakin su ictim hep 40 ciksin yine tahlil olucam