Anneler selam 🥰 kızımı doğduğundan beri sallayarak uyutuyorum. Geçen de bi post açmıştım. Desteksiz uyku hk. Yardımcı olur musunuz diye sallama hızını azaltarak desteksiz uyku eğitimi vermeye karar verdim. Aşırı sabırlıyım bu konuda 😬 önceden haldır haldır sallardım yani kafası sağ sol hızlıca gider gelirdi 🤦🏼♀️ 3 4 gündür hızımı azalttım eline uyku arkadaşını da verdim gözleri kapanınca aşırı küçük hareketlerle ayağımı küçük küçük oynattım 🤔 arada da pış pış yapıp popişine popişine vurdum 🤷🏼♀️😇 ki sallamayı bırakıp pış pış pat pat evresine geçtiğim zaman benimsesin diye 😬😤 çok kararlıyım sabırlıyım. İşe yaradığını görünce daha sağlam tutuyorum ipin ucunu 🤭😻 Bu yöntemle deneyen var mı? Nasıl bi dönüş aldınız 💪