Kızlar rahat diye owli marka korse aldim kaldiki çok güzelde fakat 2 ay oldu sezeryan olalı gün içinde takiyorum ama ki gece dikislerimin açısından duramiyorum hassaslasiyo nedendir kaldiki doktorum daha doğum yapmanın ertesi günü tak dedi ama ben takmadım cemberle siktim