mltmkrkl Bende de chicco easyfıt kanguru var az kullandım kutusu bile duruyor fiyatı 500 lerde uyguna verebilirim
AA201207 catlakbianne solomombaby var yenidoğan aparatı ile düşünürseniz kızım sevmedi içinde durmayı kullanamadik (yer ist-bahcelievler)
Winnithepooh catlakbianne merhaba kanguru mamadush marka bende çapa modelli var 130 tl düşünüyorum ablamda solomobaby yenidoganaparati ile var asker y3sili renk dusunurseniz görsel atarim ablaminkini isterseniz fiyatta sorabilirim ona pandemide aldik biz o yüzden kullanmadık 2 mizde çok ben 3 ablam 5 kez misal takmistir
Bebeto catlakbianne 160 tl ye e-bebekten almıştık sıfır . kullanma imkanı olmadı düşünürseniz 120 den veririm. kargo 15 tl
ekmek-arasi Aysecan-987 kraft domino olarak geciyor hic kullanmadik tertemiz duruyor ole kutusu yok lakin genelde ambalaj saklamiyorum😊
Sezinnur Kraft domino kanguru var bende kutusu bile duruyor çok az kullandım. Siyah renk hiç bir yerinde bir sıkıntı yok düşünürseniz 70 TL. Ama İstanbul’da değilim,kargolayabilirim.