3 ay 16 günlük bebeğim var. İlk 2.5 ay önce emzirdim ancak sütüm yetersiz kaliyordu mama+meme olarak ilk 2.5 ayı bitirdik ondan sonra bebeğim emmeyi reddetti dolayisiyla birazcık olan sütüm de kesildi 🥺 mamayla beslenmeye geçtik aptamil conformil,bebelac gold,bebelac nutrikonfor,hipp golden goat bu markaların hepsini denedim içmedi aptamil 1 numara kullanıyorum su anda onu da çok iştahlı icmiyor öğün basına en az 120 ml içmesi gerekiyorken benim bebeğim en fazla 60-90 ml içiyor 😭 kansızlık problemimiz var kan damlası(ferruum),polivit vitamin ve zinco şurup kullanıyorum. Yeterince mama içmediği için kilo alımı da az basından geçen var midir ne yapmalıyım delirmek üzereyim denemediğim şey kalmadı 😭 bana bi yardımcı olun lütfen 🙏