AbsXxxl Bebeğimin tırnağını keserken derisini kestim çok kanıyor batikonla sildim gazlı bez sardım azaldı ama hala kanıyor Allahım kendimi affetmicem 😭😭 düzelir mi geçer mi
Kuzeybabyy AbsXxxl geçmiş olsun annemde oğlumun tırnağını keserken etini kesmişte küçük boy bebek tırnak makası alın bide fucidin krem sürmüştüm ben iki güne geçmişti 🙂
Girlpower AbsXxxl geçer tabi bacım geçer ömür boyu kanayacak hali yok😂 ah bu analık 🥲normal makas şeklinde olan chicco makas al bi tane istesen de etini kesemezsin 😊
Dufren20 AbsXxxl aynisini bende gecen hafta yasadim durup durup bacagima vuruyordum nasil yaparim diye annelik boyle bisey demekki gece bile uyuyamamistim
Yusufali06 AbsXxxl annemde yeğenimin tırnağını keserken böyle kanatmış korkusundan birşey de diyememiş kimseye aradan baya zaman geçince söyledi 😅😅 yeğenim şmdi 3 yaşında hiç birşey olmuyor yani. Pamukla tampon yapın kanaması durur geçmiş olsun.