efelettin MedicalPark Ümit Hanım’dan çok memnundum. Muayene fiyatları arttığı için bırakmak durumunda kalmıştık ama çok iyi birisi ve tecrübeli.
Ben doğumu Konak Hastanesi’nde yaptım. Firdevs Şekerci Baran’dı doktorum. Hastane eski olduğu için rahat edemedim. Yatakta doğru düzgün yatamadım.😬
Doktordan memnunum ama hastane olarak başka yer tercih edebilirsiniz. 🙃