Merhaba arkadaşlar kızım 40 öncesine kadar emzir gazını çıkar yatır duzende gidiyordu haliyle gazı dışında çok yormuyordu 40 çıktı 41 gün bizim kız gunduzleri uyumaz oldu illa kucakta pispislama yapınca derin uykuya geçince yatağına koyabiliyorum yoksa yatağında hem ikiniyo hem ağlıyor normal midir bu durum normalse ne zmanaa kadar böyle durum devam ederiz ya da bunun için önerisi olan var mı bana?