cocomelon33 Keskeuyusamm gaz sorunu bitene kadar her beslenme sonrası sırtına vurarak gaz çıkarmaya devam mığğğğğ🤭
Befa-12 Biz 3 aylığız buaya gelince bitcek sandım ama daha bitmedi kendi kendine çok fazla gazıını çıkarıyor azaldı ama bitmedi şuan eskisi kadar da kötü değiliz şükür
Keskeuyusamm cocomelon33 bence yap canım diğer türlü çıkaramadığı için huzursuz olur canı acır. Zaten dedim ya şuan ben çıkarmıyorum kendi kendine hallediyor ama o dönemler çıkarsın diye az kucağımda taşımadım
cocomelon33 Keskeuyusamm ağırlaştıkça zor olacak da o yüzden sordum yapıcaz mecbur geçene kadar o zaman .