Her bebek farklıdır ama, ben kendi yaşadığımı paylaşayım. Benim kızımda ilk günler 15 dk emip uyuyordu hemen bende doyuyor sanıyordum. 1aylık olunca kontrol e giddik, kilosu eksik çıkmıştı, doktor daha çok emmesi gerek demişdi. Her memeyi en az yarım saat. Çünkü emme refleksleri daha olmadığı için çekemiyor lar demişdi çok fazla.. Bi doktorunuza da danışın isderseniz.