Kızlar selam. Bin şükür kaçırmalar daha az. Tuvalete tutturabiliyoruz. Kızımda ilk günkü gibi estikçe kaçırmıyor altına. Sadece kaka yapmadı 1.5 gündür. Genelde her gün yapar pas geçti dün. Bugün haşa yapmadı. Birincisi bu sorunu nasıl aşabiliriz? İkincisi çok sakin bir avm ye gitmek istiyoruz bugün ama dışardaki bir klozeti hijyen mendiliyle silip yaptırabilir miyim sizce? Klozet adaptörü olmadan yani esas sormak istediğim bu. Korku vs olur mu? Teşekkürler.