Mmt Merhabalar herkese kanguru seçiminde zorlanıyorum bu konuda tavsiyelerinize ihtiyacım var kısa boylu anneler hangi kaguruyu almalı bu konuda yardımcı olur musunuz 🍀🙏🏻
Bernayben Mmt benim boyum 1,55☺️ Bebeğim 3 ay 24 günlük babybjörn mini 3d kanguru kullanıyorum. Hem çok çok pratik hem de çok rahat. Bebeğim içinde uyuyakalıyor☺️
Nursel67 @Mmt valla benim boyumda kısa 1.50 ☺️ Kızım 2 ay 14 günlük Solomom baby yenidoğan aparatlı olanını aldım kullanışı güzel