NesLyy- Saricizgilibeyazev Hayır kullanmadım antibiyotik krem vermişti fucidin diyee☺️ Birde pedifen şurup kullandıık. + Sarı kantaron yağıı😑
Saricizgilibeyazev etipuf sizde en iyisini yapmışsınz tereddüt ettik 23 aylık oğluş kullan dedi doktor ama içim elvermedi
duru2603 Kullanmadik, ağrı kesici fitil, antiseptik sprey ve sarı kantoron yağıyla süreci tamamlamaya çalişiyoruz, 8.gündeyiz.
Saricizgilibeyazev duru2603 geçmiş olsun 5. Gün biz. Ben malesef ucunu ilk iki gün sargı beziyle tahriş ettim . Doktor başla dedi . İçim el vermedi . Siz kantaron ne zaman başladınız acaba doktor mı söyledi
Annis-ogul Saricizgilibeyazev sadece iki gun fitil kullandık cnm hemen hemen 2 aylikti sünnet olduğunda
Saricizgilibeyazev Sumeyyebaglan erken yaptrmanın faydaları ne güzel maşallah . 23 aylık ve stresli geçiyor
Hafizenur 21 aylık oğlum var pandemi o bu derken sünnet olamadı ne zaman yaptırabilirim 2 yaş olmadan yaptırsam nasıl olur yaptıran var mı hiç aranızda
Goktugummm Saricizgilibeyazev sünnet olalı 1 hafta olacak kullanmadık sadece tremisin krem verdi günde 1 sürdük bide ağrı kesici fitil verdim
Hafizenur Saricizgilibeyazev geçmiş olsun canım nasıl oldu zorladı mı acaba bende düşünüyorum oyle.. ilk zamanlar yaptırmayı çok istedim ama maalesef nasip olmadı
Efemm Saricizgilibeyazev herhalde yaşını gecen bebeklere veriyorlar antibiyotik canım hiç. Sıkıntı cekmedi bebe anlamadı bile sünnet olayını ikinci yavrumda erkek olursa 40 ı cıkmadan yaptırcam