Mrv38 Kızlar kızım 2 aylık 2 haftadır kavga döğüş meme emiyor ağzına veriyorum ağlıyor almıyor geri çıkarıyor ayağa kalkıp geziyorum öyle tutuyor sizinkiler Nası?
Teemo07 Mrv38 2 haftadır durum aynı bizde. Suan 2 aylık. Agladıgı zaman da memeyi kesinlikle almıyor biberon bile almıyor.
ly35 gazı varsa öyle yapıyorlar, bağırsakları kısa emmeleri için bağırsaktakini boşaltması lazım çıkmayınca da böyle memeyle kavga başlıyor. bende çok çektim. birde burnu tıkalı olunca sinirlenip emmiyordu benim kızım
zeynepduha Benim kızım da 50 günlük aynı durum bizde de var ayakta emzirmeye çalışıyorum atak haftasında olduğu söylendi 🤷🏼♀️