Gozdetm Merhaba sevgili anneler, Emzirme doneminde covid asisi olan ya da tanidigi asi olan kimse var mi? Biontech yaptirmayi dusunuyorum ama farkli bir yan etkisi var mi merak ediyorum.
etipuf Gozdetm ben biontech olucaktım kolumu dahi açmıştım son anda vazgeçirdiler/vazgeçtim doktoruma sordum sinovac ol dedi
Tinkivinkimom Gozdetm Emziriyorum ve Biontech ilk dozumu oldum herhangi bir yan etkisini görmedim doktorum olabilirsin demişti. İkinci dozunda yan etki olabiliyormuş abim hastanelik olmuştu ikinci dozda bakalım 15 gün sonra olacagım onu da
Kinginthenorth Gozdetm ben 2 doz biontech oldum. Hiç bir sorun yaşamadım, doktorum da biontech önerdi. 👍🏻
etipuf Pares biontech canlı aşı diğeri cansız. Biontech alerjik tarafı daha fazla o yüzden ama biontech in koruyuculuğu sinovac a göre daha iyiymiş
etipuf Kinginthenorth bana doktorumun dediği o ve ben olmadım burada söylediğim kendi bildiklerim. Herkes kendi bildiğini paylaşıyor. Siz detaylı bilgiye sahipseniz paylaşn hepimiz aydınlanalım.
VERA19 Gozdetm Emzirmiyorum ama yan etki açısından yazmak istedim yine de.Biontech oldum ve farklı bir yan etkiyle karşılaşmadım şükür🙏🏻
Kinginthenorth etipuf biontech canlı aşı değil mRNA aşı. Doktorunuz iyi bir araştırma yapmalı bence sizi de yanlış yönlendirmiş. Alerjik bünyeler için doktor onayı gerekir o konuda haklısınız.
Pelopel Gozdetm bıontech mrna. Sinıvac inaktif. İkisi için de emziren ve hamilelerde yeterli çalışma yok size imzalatacakları kağıtta yazar zaten sorumluluk size ait. 5 yıl içindeki sonuçları henüz bilinmiyor. Vaers aşı yan etki sisteminde cdc nin raporunu inceleyiniz. 5 aylık bir bebek biontechten snra yaşamını yitirdi. Artılarını eksilerini iyi düşünüp karar vermek lazım.
etipuf Kinginthenorth Pares biontech canlı aşı değilmiş Mrna’ymış ( ne demek olduğunu bilmiyorum ). 😂 ne demek bu arada ben bildiğimi paylaştım. Doktorum bana sinovac ol dedi 3-4 ay oldu aşı bana çıkalı olmadım olmayıda düşünmüyorum şimdilik. ( çocuğuma birşey olur diye korkuyorum ) Yardımcı olabildiysem ne mutlu 🥰
Yigitefeveannesi Gozdetm yan etkisiz aşı olur mu? Aşı olanlar kovite yakalanıyor. Bence googleden bakıp okuyup yan etkileri yaşayanlar diye bakın vazgeçersiniz hele emzirirken asla tavsiye etmem
nazmeliselifikra Gozdetm emziriyorum biontech 1.dozu oldum herhangi bir yan etki yaşamadık kızım da ben de. İnşallah 2.dozda da yaşamayız. Bizim çocuk doktorumuz biontech önerdi.
Aybikesuna Gozdetm bende biontec oldum insanlar birtek kendileri artıları ve eksileri düşünüyor sanıyor tabiki de çok düşünüyoruz evladımızı bizden daha çok kimse düşünemez ama ben hastalığın bende ne yaratacağını bilmediğim için belki yoğun bakıma düşeceğim evladım bensiz kalacak sonuçta bir sürü insan hayatını kaybetti ve asla bitmeyecek tek çaresi aşı olan bir salgın yani seve seve değil mecburiyetten olduk ve bir yan etkisini görmedim kol ağrısından başka 1 ay oldu olalı kızımda da birşey görmedim fizziksel anlamda şükürler olsun şimdi ayın 20 sinde ikinci dozumu olacağım