Aramızda bebeği ile yapışık yaşayan varmı? Çok zorlanıyorum babasına bile gitmek istemiyor. Sadece benimle olmak vakit geçirmek istiyor. Benimle uyuyor benimle kalkıyor sürekli memede uyurken bile. Artık bunaldım. Bizim gibi olanlar varmı yada bir önerisi olanlar varmı? 🙏