18 aylik ve 10 kilo kizim gecen ay bende boyle bir post actim hata yapmisim , kan degerleri beyin gelisimi gayet iyi donem donem cok istahli dis doneminde cok istahsiz kendime soz verdim takmicam diye , benim kayinvalidem devamli babasida cok zayifti tombis olmasini bekleme der durur bende bu sozune gicik olurdum artik onada olmuyorum saglikli olsunda kilo gercekten zamanla zaten aliniyormus kendimde bizzat goruyorum😊