ReisinKizi hap verdiler 15 dakikada bir, tuvaletim gelmesin diye azıcık suyla yutmamı istediler ama kocaman serumlar taktıkları için sonda takmaları gerekiyordu.. 32 haftalıkken doğurdum ikizlerimi, nst’de sancım vardı ben hissetmiyordum, kontrol ettiklerinde 2 cm açıklık vardı. 8 saatin sonunda hem kasılmalarım şiddetlendi, açıklık 7-8 cm oldu, suyum geldi, bebeklerden birinin başını hissettiler, ultrasonda bebeklerden birinin yan döndüğünü görünce doktor riske atmak istemedi sezaryene aldı, ikisi de baş geliş olsaydı normal olucaktı 🥴 ameliyattan çıkınca sondayı çıkarmaları için yalvarmıştım