ReisinKizi Valla 2 tane normal doğum yaptım 14 ve 18 saat suni sancı çektim doğumum oldu 3.bebeklerimi ise sezeryan doğum yaptım sezeryan kadar zor bir doğum görmedim gerçekten sondayı falan uyusturmadan taktılar ne kadar berbat bişey sonda acısı belden iğne vurduktan sonra geçti tobe valla bı daha asla çocuk falan istemem zaten 4 tane var ağzımada çok yuzumede gene diyeceğim normal doğumu hiç biseye degismem