Merhaba kızlar daha öncede post açmıştım süt fazlalığım var kızım adam akıllı emmiyor boşaltamıyor diye. 4 aylık olduk hala boşaltamıyor sağıyorum döküyorum çok az emiyor kavga döğüs uyku modunda biraz emip bırakıyor. A sosyal oldum bir yere gidemiyorum dışarı çıkamıyorum emmediği için sürekli göğsüm doluyor, emzirmek için ayağımda sallayıp uyku moduna geçirmem gerek biberonda tutmuyor sürekli huzursuz mız mız karnını tam doyuramadığı için. Bana her gören ayy daha ne istiyorsun sütün çok diyorlar ama yemin ederim artık canıma tak dedi sürekli göğüs boşaltmaktan boşaltmasam şişyor sertleşiyor her yerim süt oluyor . Süt kanallarını tıkayan bir hap varmış ondan içiyim bitsin bu süt sorunum diyorum kızımda bi şekilde alışssın biberona diyorum. Çok yoruldum çok yıprandım geceleri uykusuz kaldığım için sağım yapamıyorum sabahları 300 cc boşaltıp anca rahatlıyorum o kadar şişiyo göğsüm. Rabbim başka dert vermesin ama çok yıprandım 😔 annemde uzakta Ankara’da tekim kimsem yok eve bağımlıyım çıkamıyorum bir yere emme sıkıntımız olduğu için gözü açıkken hayatta emmiyor 4 aylık oldu gram düzelme yok😔 ne olur bana dua edin