nilimmm Sevgili anneler kızım 8 aylık oldu. Yemekler de çeşit az çok buluyorum. Kahvaltı biz de çok sıkıntı. Hiçbir şey yemiyor. Tariflerinizi paylaşır mısınız ?
Ogulcan nilimmm canım inat.Sibel Güngör diye bir kadın var hem doktor hemde kitabı var sayfasında ayına göre tarif paylaşıyor oradan bak daha pratik olur
VERA19 nilimmm Tarif dünyası köşemize bakmanızı öneririm🤌🏻😌 Sizler de tariflerinizi yayınlamamızı isterseniz; tarifinizin görseli, malzemeler ve yapılışıyla beraber beslenme@mutluanneleriz.com adresine mail atabilirsiniz. 🧚🏻♀️