ikizbabymom Nebihe silvanın cam bezi mükemmel.Çok acikse cam sili sıkıp gazeteylede silebilirsin leke bırakmaz
Duyulurum Nebihe camın durumuna göre değişiyor. Ama genelde şampuanli suyla siliyorum. Sonra camsil sıkıp cam bezi ile kuruluyorum 🧽🧽💎💎
Elis21 Nebihe bir kaba su koyuyorum içine 1 2 damla kremsiz şampuan damlatıyorum hiç leke falan kalmıyor. Hatta az önce 3 cam sildim🙈
Marta Dilekdefne21 duru suya cok az camasir suyu koyuyorum silip ustune kuruluyorum ne leke kaliyo ne kopuk , senelerdir bosuna baska seylerle ugrasmisiz🤦♀️
Dilekdefne21 Marta valla ben hiç bişeyle uğraşmadım senelerce silikonlu cam sille siliyorum çok güzel oluyor🙂
Emrin Kizlar gorurseniz farkli bi post acmayim benim vestiyerin aynasj var her seyi denedm leke kaliyo siz aynalarinizi ne ile sıliyorsunz
Rumeysamoms Nebihe en güzeli canım dalin bebek şampuanı yağmur yağdığında bile akıp gidiyo izi kalmıyo
Kbrunl Nebihe yıllardır aynı yöntemi kullanırım mis gibi oluyor kovanın içine su ve kremsiz saç şampuanı koyuyorum silip bezle kurulluyorum