Karabiber57 Minikkiz yengem yiğenim için kullanmıştı güzel kilo aldırıyormuş yiğenimin kilosu hep iyiydi
Merve-miray Minikkiz İlk 1 ay kullandım sütüm az olduğu için. 3300 gram doğmuştu 1 aylıkken 4700 gram gelmişti kızım
Karabiber57 Minikkiz inanın o kadar bilgim yok sadece yengemden sende evolvia kullan miraç onunla kilo alıyo demişti ama ben doğduğundan beri aptamil kullandım çok şükür ayına göre kilomuz hep iyi gidiyor
Leyeegae Merve-miray bende evolvia mamasına 1 Aydan sonra başladım. Benim kızım 1 ayda 850 900 arası aldı. Ama ben doymadıkca veriyorum mamayı ve 90 falan içiyor. Şimdide 60tan fazlasını zorla içiriyorum. Az mi veriyorum acaba ?