Ayse_54 benım oglum oyleydı doktora soyledıgımde uyandırma sakın demıstı gece uykusu beslenmeden daha önemliymıs ben de ac dıye uyandırıp verıyordum ama doktor kızdı sakın yapmayın bıdaha demıstı ıkı aylıkken basladı gece duzenlı uyumaya hata gece 11 de yatıp sabah 10 kadar