Hafsaninannesi_ kızım 7,5 aylık nerdeyse 4 aydır bulamiyodum.ara ara kortizonlu kremlerle bu aya kadar geldık.En son süt ürünleri,dana eti,yumurta,tavuk,domates ve salçası,kuruyemiş,tahin bunları kestim ve kızımda hiç döküntü kalmadı.Mucize gibi bizim ıcın.Dokuntuler hiç geçmediği ıcın neye alerjisi olduğunu bulamıyodum.Biraz iyileşince kabak verdım yine kızardı onu da bulmuş oldum.Suan vücudunda hiç döküntü yok Cok şükür.Size tavsiyem birazcık dayanabilirseniz bu dediklerimi kesın.Ben hep yarim yamalak kestim yumurta yemiyodum ama tavuk yiyodum.Hepsi geçince 2,3 Parça tavuk kuşbaşı deniyim dedım birkaç yerinde tekrar cıktı.oysa ben bır şey yemiyorum dıye hep tavuk yiyodum nıye geçmiyo diyodum.