Kızlar 5 aylık kızımda egzema var. Alerji teşhisi koydu doktor.
3.ayından beri böyle.Bir türlü geçmiyor.Yara oluyor kızarıklık oluyor ama bir türlü tam manasıyla geçmiyor.Karisim İlaçlar, Atoderm kremler, mustela nemlendirici, hametan karışımlar…
Yani ne kullanmadim ki
1 ay süt ürünleri yumurta diyeti yaptım değişen hiçbir şey olmadı.
Siz çocuklarınızın alerjisini nasıl buldunuz Önerisi olan varsa yazsın lütfen zira çok yıprandım