Bebegim gece yarim metre yükseklikten yüzükoyun düştü. Reflulu Babynest de yatırıyorum tekli koltuga koydum gece kaya kaya yataktan düşmüş babybestte üstünu kapatmisdi. Vicdanım çok rahatsiz Çok ağladım suan gayet iyi bir sıkıntı yok cocugumda annemde birşey olmaz diyor ama varmı bu durumu yaşayan. Babynest de yatıran anneler dikakt edin reflulu olanlar da kayabiliyor çocuklar.