Selbal Adet başlangıcımdan 15 gün sonra tekrar adet oluyorum. Bu normal mi. Böyle olan var mı. Şimdiden teşekkürler.
Bsvm Selbal bende oyleyim benim gibi var mi diye bakmaya gelmistim ve cokta uzun suruyor bitmiyor gibi bisey dogum sonrasi kontrolumde de hersey normaldi anlamadim bu isi
Limonlusu Selbal ilk zamanlar benimde öyleydi. Sonra 3 haftaya açıldı sonra ayda bir olarak devam etti 😊 zamanla düzelecektir.
Bsvm Selbal kimisi aylarca hic olmuyor bizimde boyle oturacak demekki biraz yipratici oluyor sadece hele yaz simdi onumuz zor oluyor