Ahkukulivahkukuli Makinem arcelik daha 3 yıllık bardaklarim o kadar pis ve buğulu çıkıyor ki sanki yikanmamis gibi çok sinirim bozuluyor. Oneriniz var mi neden olabilir böyle ve çözümu nedir
Vanilya Ahkukulivahkukuli Ya birde beyaz beyaz kalıntı oluyor tavalarda. Çöpe atasın geliyor valla artık ya
Balkizlarim Ahkukulivahkukuli bakim yaptiniz mi makineye belki pervanede birsey tikandi bide finish kullaniyorum tablet olarak 😍
Wolverine Ahkukulivahkukuli Arçelik malesef sıkıntılı bir marka. Görümcem müşteri temsilcisi ve benim bulaşık makinesi de Arçelik. Servise gelen adam alacağım tableti 3u bir arada almamami soylemisti. Düz mantık tuzunu parlaticisini deterjanini ayrı koymalısınız demjsti. Öyle yapmaya başladıkça düzeldi. 2-3 yıkama sonra boş suyla da yıkayın arada deterjan kalıntısı oluyor. Bir de 70de filan yikamiyorum yüksek ısıda deterjan köpüğü kuruyup leke olarak kalıyor
Birannebirogul Filtrelerini temzileyin, parlatıcı koyun. Eğer fairy finish gibi sabunlar kullanıyorsanız tuz koymayin Onların içinde varmış servis demişti bana
Ahkukulivahkukuli Birannebirogul filtreyi temizliyorum ama siz nasıl temizliyorsunuz acaba yanlış mi yapıyorum ben
Ahkukulivahkukuli Birannebirogul suan pril gold aldim parlatici eksik göstergesi yandı ayda 1 kutu parlatıcı bitiyor
Ahkukulivahkukuli Deterjanimi degistirdim simdi onceden soktan mintax almistim tablet onu kullandım ondan mi oldu acaba
Balkizlarim Ahkukulivahkukuli temizleme yani bisey tikanmista olabilir genel bakimi yani onlarada gerekiyor bakim 😜🤣🤣
Ahkukulivahkukuli Vanilya pril gold aldim yikamasi güzel ama hala puslu bardaklar şimdi sirke parlatıcı ve ace karisimi yaptım yıkadım elimde bakalım nasil olacak güzelce filtre temizliği yapicam ama yapamıyor muyun acaba iyice
Vanilya Ahkukulivahkukuli Valla bilemiyorum canım ya. Beyaz sirke de damlatıyorum ben. Aynı oluyor. Çamaşır suuunda bekletmeli. Ama tavalar neden öyle anlamadım
Aygldgnc Ahkukulivahkukuli markadan dolayı olacağını sanmıyorum annemde hep mintax kullanır problem yaşamıyor
Balkizlarim Ahkukulivahkukuli duzgun yerlestirme yapiyormusun acaba engel olabilir su gecmesine bide mintax makine temizleyici koyup 60derecede bos calistirdin mi yada farkli bir marka ben mintaxdan ve a101 markasindan memnunum da 🥰
Ahkukulivahkukuli Vanilya çözümü bulunca yazayim sana da canım. Parlatici detrjan vs ne kullanıyorsun marka
Ahkukulivahkukuli Balkizlarim aynen babamda mintax kullanıyorum cok memnunum. Evet dedigin seyleri de kullandım simdi tekrar fiktre temizliği yaptım tertemizmis zaten yalniz makinenin ic metal kisminda da kirler var acaba ondan mi oluyor makinenin icini nasıl temizleyebilirim
Dilek16 Kesinlikle bitkisel kullanın. Bitkisel bulaşık deterjanı ve parlatıcısı kullanmaya başladığımdan beri hiç öyle bir sorun yaşamadım cok memnunum.