4mevsim_1esila Nedenini bilmiyorum neden kalamiyorum acaba rahim filmi cektirmedim tek tüpüm mu tıkalı acaba birturlu anlamadım deniyoruz ama olmuyo ilk çocuğun 1sene sonra oldu
Minikprenses5481 4mevsim_1esila bnm eltimnde ole hc br sknti yok ilk oglnda dugnden 2ay slnra hanile klms smdi 13 yasnda oglu baska olmuo rabbim nasip eder insallah
Muhasebeciana 4mevsim_1esila burada bizler bilemeyiz canim he belki senin gibi olanlar vardir diye soruyorsanda sonucta herkesin vucut yapisi farkli en guzeli doktora gidip sormak doktor bilgilendirir ona gore de tedaviye baslar Rabbim gonlune gore versin insallah
Unknown 4mevsim_1esila Bir yakınımız ilk çocuktan sonra hamile kalamadı. Tedavi gördükten sonra hamile kaldı. Doktora gitmediyseniz onun yönlendirmelerine göre yol çizersiniz. Rabbim gönlünüze göre versin. 🌸
Dunyaailm 4mevsim_1esila canım benim ilk çocuğum 6 ay sonra oldu sonra o 2 yaşındayken 2.ye hamile kaldım ve düşük oldu sonra 3. Yıl hiç olmadı .şimdi cok şükür 5 aylık bi yavrum daha var♥️