Gunsss Hasretbnc ayy tam aradığım post. Bana da aşı sırası geldi ne olsam bilemedim doktorumuza bi sorayım demiştim
Dunyaailm Hasretbnc canım ben 2. Dozu olalı bir ay oluyor.aşıyı olduktan sonra emzirdim hiç bir şey olmadı hatta bebeğe antikor geçtiğini söyledi doktorum .bende sadece 1.doz halsizlik hafif kol agrısı ve hafif ateş yaptı bu gayet normal zaten .2.doz da da kol agrısı ve bir iki gün halsizlik oldu sonra geçti ama bebeğimde her hangi bir huysuzluk olmadı 🙂
Karhaf Hasretbnc ya benim bildiğim emziren ve hamile anneler aşı olamıyor diye biliyorum tabi şeker hastası kanser gibi öykü yoksa diye doğru mu ya bende merak ediyorum
nazatamina Yeni arastirmaya gore covid gecirenler sinovac olmaliymis biontec yan etki yapiyormus gercekten de o gece cok hastalandim kalp krizi geciriyorum sandim
covirgin Ası olmadan önce araştırın isterseniz ben asi taraflisi değilim. Iceriginde ne var o bile bilinmiyor. Aşıdan sonra bi rahatsizlik olursa kimse mesuliyeti kabul etmiyor. Herkesin kendi bileceği iş tabiki ama lütfen araştırın kimsenin deneği olmayın…