Doğum yapalı tam 1 buçuk yıl oldu bende hala adet olmadım, enzirmeye devam ediyorum bu arada 🤷♀️ Doktorum emziriyosun geç olabilirsin ama sana bi hap veriyim onu içersen adet görürsün dedi ben hala içmedim oluruna bırakmak istedim ama olacağı yok galiba 😀