AyazMerve mombeto Bence gayet normal , evet insanın siniri bozuluyor ama kafanıza takmayın ben de normal kiloda olsun isterdim ama 6. Aylık olduk 11 kiloyu geçti böyle İnan çok zor yıkaması , taşıması , hareket etmesi vb . Sağlık olsun gerisi boş ✋🏻
mombeto AyazMerve sadece anne sütü mü alıyor. Maşallah☺️ İşte bünyeden bünyeye değişiyor. Suçlu benmişim gibi olunca üzülüyorum. Başlıyorlar sizin bir bacağnız vardı aha bu kadar🤦🏻♀️
mombeto Selin39 işte aynıya geliyor doğum kilosuna göre. Benm doktorum da çok iyi kilosu dedi. Sağlık ocağındaki hemşiremde diyor daha ne olacaktı acaba neyini beğenmiyorlar baya iyi dedi. Benm aklımda bile yok kilo konusu ama sürekli diyince insanlar
mombeto egg benm yengem çocuk kilolu olsun diye sütü olmasına ragmen mama yedirirmiş sürekli bakın ne güzel bakıyouö desinler diye60 yaşında şu an. Hava atmak için yapıyormuş. Hey allahım ya
Ozcskrl 6 aylıkken 8,5 kilo 73 cmdi bizede benzer yorumlar yapılırdı ama doktor gayet iyi demişti. Takmayın eskiler sağlıgı kiloyla paralel sanıyor malesef
egg mombeto offff 😂😂😂😂kilolu bebek=iyi bakılmış bebek 😂😂😂 kimse motor gelişimi nasıl diye bakmaz sadece kilo
Elifim46 mombeto Valla hiç takmayın zayıf diye diye benim kizmda zayıfladı kaynanam sürekli zayıf diyordu olmadığı halde şimdi zayıf çocuk
guldem34 Kendi kilolarında olmalarını bekliyorlar galiba. Bebeğinizin kilosu iyi maşallah. İnsan sinir oluyor. Annem de kızıma hep zayıf der ve bir tek annem diyor zayıf diye. 6.ayında 8200dü kilosu. ama annem aynadaki kendine çok alışmış.
guldem34 mombeto ya yine size eşinizin annesi diyor benim kendi annem 🤦🏻♀️ Biraz büyüsün sütün yetmez diyordu kızım daha 2-3 aylıkken.
Betul5846000 mombeto ahh 🤦🏻♀️ Herkeste aynı problem 😏 bizimkilerde öyle diyor doktor normal diyor bide doktora bakma sen düşüncesi var insanın psikolojisini bozuyorlar ya
mombeto Betul5846000 evetttt doktorlar ne biliyor ki ancak zayıf bebek sever onlar diyorlar😂 doktolara bakma kızım sen yedir 😂
mombeto cicekannesiii öyle ama ya haklılarsa ben bakamıyor muyum diye aklıma gelmeye başlıyor bu kadar çok diyince
guldem34 mombeto öyle düşünmeyin 🥰 önemli olan sağlıklı olması. Aç kalmasın yeter. Bebeğinize çok da güzel bakıyorsunuzdur.
cicekannesiii mombeto bnmde bebegime zayif diyorlar canim ve inan cok guzel baktigimi dusunuyorum ama alacagi kilo kdr aliyorlar icini ferah tut 😊