Nazdeniz
Merhaba araniza yeni katıldım 3 bucuk aylik ikizlerimden birinde mama reddi yasiyoruz. Aptamil kullaniyoduk ve mamayi değiştirdim hippe basladim biraz icti yeniden basladi biraz ac birakirsam zorla iciyor sürekli meme veriyorum ac kaliyodur diye var mi tavsiyeniz biberon aventin tiksiniyor ve öğüruyor ne yapicam şaşırdım