Kızlar merhaba buraya ilk defa yazıyorum 😇 doğurduğum gün göğüs ucum küçük olduğu için silikon kullanmak zorunda kaldım. 16 günlük olduk şimdi bırakmak istiyorum ucunu biraz kese kese. Makas yapıyorum iyi tutuyo memeyi ama hava yutuyo. C şeklinde kavrayacak bi göğsümde yok yani küçük göğüslüyüm o yüzdan sadece makas yapabiliyorum. Hava yutması yanlış emzirmeden mi kaynaklı acaba bebeğimin gövdesi benim gövdeme dönük tutuyorum kolumlada başını hafif yukarı kaldırıyorum genzine kacmasın die. Narde yanlış yaptım anlamadım. Benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba siz silikonu nası bıraktırdınız? Hava yutmaması için napabilirim?