Ebrumarbling Arkadaşlar casual cadillac air travel sistem bebek arabası satıyorum hiç kullanmadım sıfır yani
deletedmom913 Ebrumarbling neden satıyorsunuz ? Çok güzel bir araba bendede ondan var çok çok memnunum
deletedmom913 Ebrumarbling bencede satmayın aldığınız diğer ufak diye bilinen arabalarla tabirimi masur görün bebeğinizi attan indirip eşeğe bindirmiş olursunuz:) gerçekten sürüş konforu çok iyi arabanın ve ergonomik bende kremi var ama her rengi çok şık
Ebrumarbling deletedmom913 çok yer kaplıyo pusetini çıkarınca arabanın arka koltuguna koyunca sadece tek kişi oturuyor arkaya
Milasmom Ebrumarbling aa biz puset+2 kisi rahat oturuyoduk simdi puseti biraktik 8 aylik oldu puset kucuk geliyo asagi yukari butun pusetler ayni boyuttadir onu zaten 6 7 aylik olana kadar kullancan onun yuzunden satma derim nacizane tavsiyem
Nilly Ben de var çok memnunum. Evet biraz büyük arabada yeri daraltıyo biraz ama oto koltuğu olarak da güvenli. Diğer pusetlerin çoğunda öyle bi özellik yok. Ben başka bebeğim olursa diye saklıycam asla satmam.