Doğum yapalı 4 ay oldu. 4 aydır kabızlık ve lavabo yaparken cam batarsacasina ağrı oluyor. Kabız olmazsamda oluyor. Bu ilerlediği anlamına mi geliyor kızlar. Doktora gitsem vereceği kremlerle geçer mi? Bu kadar ay bu durumu yaşayıpta daha sonra kremle geçen oldu mu?